hur/ vart avliva honom?

Sv: hur/ vart avliva honom?

Det är väldigt jobbigt detta, svårt val men man vill ju alltid deras bästa.

Tog bort min 5 åring för ett par år sedan och då åkte vi till klinik och hon fick lugnande och spruta och somnade in. Gick bra faktiskt och inte så hemskt som jag trodde det skulle vara. Första hästen jag tog bort kom dom med lastbil och hämtade (hon levde då). Dom fick hämta för det var när galna kosjukan var som värst.
Den dagen jag tvingas ta bort nästa häst (som jag hoppas tar mycket lång tid) så vill jag nästan välja en djurpark. Känns bäst och hellre att ett lejon äter upp min älskade vän än en människa.

Min syster tog bort, då kom dom med bultpistol.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 465
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 727
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 436
Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den...
2
Svar
20
· Visningar
2 196

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka