Hur troligt är det..

Status
Stängd för vidare inlägg.

miss_kala

Trådstartare
att man blivit gravid, om man får mensen senare samma dag som man haft oskyddat bus..? :angel: Inte särskilt troligt antar jag. Men vi ska åka till Thailand om en månad och det innebär vaccinationer i morgon.. Då vill man ju gärna ha lite koll på läget så att säga..! ;)


/E
 
Sv: Hur troligt är det..

I princip omöjligt. Säkraste dagen på månaden.

För det första så är det mitt emellan ägglossningarna, inget ägg = ingen befruktning.

För det andra så skulle ett befruktat ägg inte ha något bra att fästa i då det blodlager som skulle varit med och bidragit till bildandet av moderkakan precis håller på att stötas bort från livmoderväggarna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 825
Senast: gulakatten
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 405
Senast: tanten
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 274
Senast: Madalitso
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 493
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp