Hur tar man bort en tråd?

Tibra

Trådstartare
Har rätt många gamla trådar som jag inte behöver längre..eller ja..behöver och behöver men hur tar man bort dom eller går det inte?
mvh/Linda

Sv: Hur tar man bort en tråd?

Hur då "tar bort"
Prenumererar du på en tråd går det att ta bort tråden, men annars går det inte att ta bort en tråd eller inlägg.
Det kan bara moderatorer eller Gunnar göra.

Sv: Hur tar man bort en tråd?

"du behöver" har ingenting med det att göra, en vanlig dödlig användare kan bara skapa trådar och om ingen svarar på dem glider de längre och längre bak tills de till slut självdör :cool:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
Fritid Kära, allvetande bukefalos. Är det någon som vet om man kan köpa silikon för att sätta på kläder för bättre grepp? Har några gamla...
Svar
4
· Visningar
255
Senast: MCP
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 722
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar