Hur tätt mellan barnen?

Sv: Hur tätt mellan barnen?

/Timsetim som starkt funderar på selar och flexikoppel :angel:

:rofl:

Min mor hade mig klädd i sele och hundens flexikoppel, det fungerade bra tyckte hon :D

Dessutom var hunden mer lydig än vad jag var tydligen så vovven gick lös och jag tultade runt i flexikoppel
 
Sv: Hur tätt mellan barnen?

Min kusin har ploppat ut sina fjorton barn med ett eller två års mellanrum. Två av dem kom samma år, en i början och en i slutet.

Vet inte om hon fått men av alla sina graviditeter, men hon lever i alla fall! :)
 
Sv: Hur tätt mellan barnen?

Alltså fjorton barn??

Visserligen är barn söta, men ändå. Jag känner en konservativt kristen prästfamilj som har tio barn, fast inte så tätt. Det är två till tre år mellan varje barn. Den kvinnan är en av de vackraste kvinnor jag känner till, så det verkar inte ha slitit ut henne nämnvärt.
 
Sv: Hur tätt mellan barnen?

Fjorton barn, ja! Eller om det är femton rent av. Har inte hört något sen förra sommaren.
 
Sv: Hur tätt mellan barnen?

Vår lilla Hanna är bara 2 månader gammal och både jag & sambon vill absolut ha ett barn till. Självklart måste kroppen läka & återhämta sig först, men hur länge bör det gå mellan två graviditeter?

Min sambo har en kompis och de fick barn i maj -06, fem månader senare var hon gravid igen och nu ska de ha barn i juli.

Ni som fått era barn med täta mellanrum - har ni fått några men av det?

/Linda
Vi har knappt 11 månader mellan våra två. Båda är snittade och det har gått jätte bra.
 
Sv: Hur tätt mellan barnen?

Jag funderar på det här med ett till barn.

Lillen är 10 månader och väger 12(!) kilo, far som en furie runt lägenheten, äter och river ner allt. Står och tar några stapplande steg emellanåt. Underbar unge!

Om jag blir gravid igen, kommer jag inte att klara av att lyfta honom varannan minut som jag gör nu. Han vill "komma upp" väldigt ofta, och jag försöker varva det med att jag "kommer ner" istället.

Jag har ju problem med pålagringar i ländryggen och börjar känna av att nerverna kommer i klämm framåt kvällarna nu.

Vid vilken ålder kan man förmoda att han inte vill detta lika mycket? Jag är ju inte pur-ung och vill inte dröja i onödan, men att vara höggravid när han är 1,5 verkar vara att utmana ödet lite, i mitt fall.

Fny
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 956
Senast: mars
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 781
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 714
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 871
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17
  • Kamera i stall

Omröstningar

Tillbaka
Upp