Hur svetsa på skakeln

Satis

Trådstartare
Jag ska åka iväg med min rockard i veckan för att göra lite pyssel på skakeln. Skulle behöva lite hjälp med hur jag ska be dem svetsa.

Jag använder en maratonsele och hästen är en c-ponny. Skakelöglorna är i dagsläget enbart 5cm långa och öglor till bakselen finns ej på skakeln. Hur långa ska skakelöglorna vara där fram? Och hur långa till bakselen? Ska bakselen vara direktfäst till skakeln eller ska det finnas spelrum där med?

Hoppas någon förstår min fråga..

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 268
Senast: Lady_S
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 194
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 320
Senast: lirco11
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 415
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka