Hur svårt kan det vara?

A

artchie_1997

Börjat köra in min häst och det går jättebra. Men oavsett hur trygg och lugn han kan verka vill jag ha sprengers snabbkopplingarna till draglinorna. Hoppas det är nån som begriper vad jag menar. Men hur jag än letar kan jag hitta vart jag kan köpa några. Och jag vill inte sätta honom framför vagn innan dess, så vi får fortsätta traggla med vårt däck.

Ingen vänlig själ som kan avslöja var man hittar såna?

Mvh Emelie

Sv: Hur svårt kan det vara?

Jag vet inte riktigt vad du menar men titta in på www.selar.se
Gunilla har det mesta.. Maila henne om inte annat så kan hon säkert ta hem

Anna-Carin

Måste bara tacka dig :bow:
Hittade bygel så jag kan slippa svetsa för sätta dinn bakseles öglor :D

Mvh
Emma

Ja! Precis sån jag menar!
Tack så mycket :bump:

Jag har beställt mina via Börjes. Dem finns inte i katalogen men dem kan ta hem sådana från Holland där selarna kommer ifrån. Skillnaden från dem från Clas Ohlson att man kan lätt sätta fast dem på vagnen och ta loss dem med hjälp av en "skruv". Ingen aning vad dem dem kostar eller märket.

Liknande trådar

Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 823
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 090
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 947
Senast: Unafraid
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 866
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka