ameo
Moderator
Sv: Hur stor barnponny?
Jag vet inte vad du tänker dig för ras om du ska ha en liten B-ponny, men som jag sagt flera gånger så är det egentligen ingen skillnad på hur stor ryttare en rejäl shettis bär upp jämfört med vad en hyfsat maxad B-ponny gör. En nätt mindre B-ponny bär inte ens upp lika stor ryttare som en rejäl shettis gör. Samtidigt som ett litet barn lättare når upp på en 105-centimeters- än en 120-centimetersponny.
Tja, OM du nu vill ha en ponny som kan användas i så många år som möjligt så förutsatte jag att du kanske vill ha en så stor ponny som möjligt också...Men det lutar åt en b-ponny, det gör det. Därmed inte sagt att jag bestämt mig helt. Och att det skulle vara en maxad b-ponny har jag aldrig sagt. Jag har mer tänkt mig en liten/mellanstor b-ponny. Så maxad vet jag inte var du fått det ifrån.
Jag vet inte vad du tänker dig för ras om du ska ha en liten B-ponny, men som jag sagt flera gånger så är det egentligen ingen skillnad på hur stor ryttare en rejäl shettis bär upp jämfört med vad en hyfsat maxad B-ponny gör. En nätt mindre B-ponny bär inte ens upp lika stor ryttare som en rejäl shettis gör. Samtidigt som ett litet barn lättare når upp på en 105-centimeters- än en 120-centimetersponny.