Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så en b-ponny får det nog bli, av den lite grövre typen så de kan ha den länge.
Jag förstår verkligen inte hur du resonerar.Så jag tänker mig en b-ponny. Lagom stor att lära sig rida på, men hur länge är den lagom stor? Var går maxgränsen för ryttare på b-ponny tycker ni?
Jag vill ha åsikter och tips för det kanske är nåt jag missat att tänka på.
Jag tänker inte ändra mig på punkten att köpa en häst som behöver bytas ut snart igen. Jag säljer inte mina djur som jag har skaffat mig!
Att de helt säkert kommer tycka att det är urtråkigt med hästar bara för att de inte når att lägga på sadeln själva?
köpt begagnat på Tradera...Ser att din kille har säkerhetsväst på sig! vart har du hittat en i storlek till en treåring? har letat lite men inte hittat nån...
Du var förmodligen i stallet för att det var ett starkt intresse hos dig från början.Men måste det vara så då? Att de helt säkert kommer tycka att det är urtråkigt med hästar bara för att de inte når att lägga på sadeln själva?
Jag själv är uppvuxen med ponnuer och hästar som enligt de flesta i denna tråden är alldeles för stora, men jag tröttnade minnsann inte. Och jag hade INGEN hjälp av mina föräldrar. Nej, jag fick ta hand om mig själv där på ridskolan och fick lära mig att be om hjälp när jag inte nådde och det gick hur bra som helst.
Jag tror mer det handlar om HUR man gör det. Att man uppmuntrar barnen och hjälper dem så de inte behöver känna sig för små.
Jag kommer vara med dem hela tiden medans de är små och ska hantera hästen.