Hur stor ar risken?

Soppan

Trådstartare
Tva av vara marsvinspojkar lyckades komma in till flickorna (tva stycken) vi passar. Alla ar 'vuxna' eller vad man sager. Hur stor ar risken att de lyckats gora bebisar, ni som vet?
Det gick val nan timme eller tva innan (tror vi) innan vi upptackte att pojkarna tagit sig friheter..
De har inte ens bott i samma rum, och som sagt, tjejerna har bara varit har en vecka (passar dem i 2v), om nu det spelar roll for hormoner odyl.

Sv: Hur stor ar risken?

Risken finns men det behöver ju inte heller ha blivit något. Är hanarna stora och tunga i kroppen har ni kanske turen att de blivit sterila. Men givetvis får ägaren till honorna vara beredd på det värsta (om de inte fått ungar förut). Och se till (om det behövs) få ner honornas vikt så de inte är tjocka om det skulle visa sig att de blivit dräktiga.

Sv: Hur stor ar risken?

Det kan gå fort som attan tyvärr :( Brukar hanarna rymma? Var det svårt att ta sig in till honorna? I så fall är risken väldigt stor att någon av honorna brunstade. När var det? Kolla könet på honorna, brunstar de är de "öppna" och om hanen parat finns det ofta en "cementpropp" med sperma.

Min gammelhane kom ut en natt för flera år sedan och en natt ute resulterade i 5(!) kullar :eek: Har fortfarande kvar två döttrar och Hugo fick 4 barnbarnbarnsbarn i somras :love: Han dog tyvärr för ett par månader sedan :cry:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 880
Senast: Corminta
·
Övr. Katt Tjo :) Vi tog över en katt som nu har bott hos oss i snart en tre veckor. Farfars katt, men då farfar blev sjuk så var katten lamnad...
Svar
1
· Visningar
1 262
Senast: Popcorn
·
Katthälsa I mitten av Juli sa avlivade vi varan gamling (22 ar gammal). Kvar blev en 10 ar gammal katt. det har aven funnits en till katt i...
Svar
2
· Visningar
1 375
Senast: Inglorion
·
Övr. Hund For over ett ar sedan kom en liten pojke pa cyckel i full fart mot Mandy och mig medan han 'skrek' sa hogt han bara kunde. Mandy tyckte...
Svar
4
· Visningar
1 284
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama