Hur stor är chansen?

Nougat

Trådstartare
:love:Hejsan alla glada!

Idag var jag och provred ett brunt connemarasto,hon är en D-ponny och hon är 13 år gammal.
Jag red henne på hackmore(stavning?),första gången för mig att rida på det,men det gick bra:)
Vi (jag & ägaren) tvättade av henne och tvättade svansen,m.m.
Jag berättade lite om mig,att jag hade haft en egen ponny,och att jag hade ridit i 10 år.
Innan ägaren åkte hem sa hon ungefär så här "Men jag hör av mig!"
Hur stor är chansen att jag kan få bli skötare på detta fina sto?
Och tänk om hon inte hör av sig?!.. Skulle så gärna vilja slöta om detta stoet!:love:

Kram

Sv: Hur stor är chansen?

Du har ju tydligen själv varit hästägare och ridit såpass länge så du borde kunna känna av vad en hästägare vill ha för människor runt sin häst.
Hur ska vi kunna veta? :)

Du har ju tydligen själv varit hästägare och ridit såpass länge så du borde kunna känna av vad en hästägare vill ha för människor runt sin häst.
Hur ska vi kunna veta? :)

Ja,hehe,du har rätt:),hoppas bara att det går vägen:)

Hejsan igen!:)
Ägaren ringde idag (nu på eftermiddagen) och undrade om jag ville följa med ut till stallet,men fick inte för mamma pga hon tycker att jag låter förkyld,vilket jag säkert är,hostar,och är snuvig..
Typiskt att jag inte kan idag:cry:

Men jag och ägaren skulle komma överens om en ny tid,så hoppfullt är det!:laugh::love:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 930
Gnägg Jag har en 3-åring (4 år efter nyår) som jag inser att jag inte har energi för. Ingen komplicerad häst alls, utan snarare tvärtom lite...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 134
Ridning Jag hyr en ponny som jag rider och sköter 4-5 dagar i veckan. Har stor frihet och får lägga upp ganska fritt. Ponnyn är äldre men...
Svar
18
· Visningar
3 845
Senast: Cambrie
·
Tävling Hej! Mitt namn är Astrid Tillback. Jag är en tretton, snart 14-årig hästtjej. Jag har stora ambitioner och vill inget hellre än att...
2
Svar
23
· Visningar
3 151
Senast: Astrid1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve