Hur söker man distanskurs?

Piek

Trådstartare
Jag skulle behöva läsa engelska b på distans men hur sjutton gör man? Har försökt googla men blir inte klokare av det.
Hur vet man vart man kan söka och hur söker man?
Jag bor i Åre kan tilläggas om det spelar någon roll. Är som sagt bara en kurs och jag kan börja när som helst, helst igår!
 
Sv: Hur söker man distanskurs?

Som någon ovan sa det är studie och yrkesvägledaren du ska ha tag på, ring kommunväxeln så kopplar dem dig rätt. Sedan fixar dem alla ansökningar och då får typ ett mail om vilka böcker du behöver och när du startar. Just engelskan är jag inte säker på att du ens behöver någon speciell bok bara en skönlitterär bok som man ska läsa och skriva en kortare recition ( stavs?) på.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
568
Senast: seahawk
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
844
Senast: Stekspaden
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 258
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja ta truckkort. Det känns som en användbar grej när det gäller jobb. Eftersom jag tar det mycket för att göra mig...
Svar
3
· Visningar
513
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp