Hur skickar man in en intresseanmälan internationellt?

R

rodie

Hur gör man? Proppen står ju på engelska och där står det att man ska skicka in "entries", vad menas med det? Är det någon speciell blankett? det står var man ska skicka den men vad ska man skriva?

Tacksam för svar!

Sv: Hur skickar man in en intresseanmälan internationellt?

Kontakta Ridsportförbundet.

För att få tävla internationellt så måste du ha tillstånd från ridsportförbundet (för VARJE tävling separat). Anmälan skall skickas genom ridsportförbundet.
Detta står att läsa i TR mom 150.

Kolla denna länk! (Om det är hopping)

Du som alltid vet allting bäst om allt och så vet du inte ens det här :devil:

http://www2.ridsport.se/t2.aspx?p=98757

Skriv ut dessa och skicka in till förbundet, glöm inte att hästen och du måste vara reggad hos FEI först.

Sedan gör förbundet resten. Alltså anmälan måste gå igenom förbundet och det är dom som anmäler till tävlingen =entries, det gör du alltså inte själv (om du inte vill bli bannlyst för all framtid vill säga).

Senast ändrad av en moderator:

Din länk stämnde nog mer än min!
Men jag såg bild på din häst gu vad fin den var :love:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag köpte en ställbar säng från ett företag i våras. Då synkroniseringen inte fungerade fick jag igenom en reklamation och skulle skicka...
Svar
5
· Visningar
531
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 521
Senast: Halcyon
·
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
1 062
Senast: Piaff
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 601
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar