hur skapar man en tråd ?

M

Mini_o_góffi

halå... är ganska ny här, vet inte riktigt hur man skapar en ny tråd?? tacksam för svar!!:confused:

Sv: hur skapar man en tråd ?

Precis som du gjorde nu!! Gå in på det forum du vill lägga tråden och tryck på knappen "Skapa ny tråd"!!

Så du har ju redan gjort det en gång!! :bump:

Välkommen!!

Men det gör det ju inte!! Själva tråden innehåller ju inläggen!!

Visst, första inlägget i en tråd är ju ett inlägg med såklart, men tråd bllir det ju när folk svarar och så!! Så hennes inlägg är ju det första inlägget i den här tråden!!

Ja om man är ordryttare så har du rätt...men det är ju antagligen ett missförstånd...skapa tråd, skapa inlägg..är ju sak samma...samma sak enligt mig...varför blanda med ord ??

Mynta2 skrev:
Ja om man är ordryttare så har du rätt...men det är ju antagligen ett missförstånd...skapa tråd, skapa inlägg..är ju sak samma...samma sak enligt mig...varför blanda med ord ??

Att skapa tråd och att skapa inlägg är verkligen inte samma sak!

Men medge att det blir väldigt svårt om man inte vet vad som är vad!!

Ex: Jag ber dig hämta grimman och du kommer med tränset. Är det då ordrytteri att vilja ha grimman istället?

Konstigt exempel kanske men ändå...

Gå in i forumet där du vill starta tråden, ganska högt upp till höger finns en grön knapp "posta ny tråd", klicka på den så kommer en sida upp där du skriver in rubrik och trådtext. Sen klickar du på "skapa tråd" längst ner under rutan.

Ursäkta men jag finner den här tråden otroligt rolig :laugh:

(och jag hade också problem med att skapa trådar i början, det är inte det!)

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 829
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter