Hur ska man tolka detta..

Aningsfull

Trådstartare
-25 här idag så hundarna är inte så pigga på att vara ute. Tänkte att lilla dvärgpinschern skulle få komma ut och kissa (hon brukar som sagt var stå och tjuta av iver vid dörren när det är dags att gå ut) men nyss när jag öppnade dörren tittade hon på mig och sen sprang hon och gömde sig. :o :rofl:
Hon talade ganska tydligt om vad hon tyckte om att gå ut igen. :D

Sv: Hur ska man tolka detta..

Vi har 27.7 nu:cry: så här är det också korta rastningar som gäller. Ut - slå en båge - skutta haltandes på två ben in i värmen igen.;)

Ha ha Ja, 27 minus har inte vi det här. men det räcker med -10 för att få min att skutta på tre ben... det är nästan pinsamt att vara ute med honom, folk tror ju att han är block halt!! ;)

ja, våran vovve. gjorde snabbt sina behov och kröp snabbt tillbaka på sin plats igen när vi kommit in... här har vi -28,3 just nu :cool:

Då är det väl bara min vovve som är fläng då. Vi har i och för sig bara -21 men hon rusar ut och rullar sig i snön. Men så har hon väl inte riktigt alla getter i hagen heller...

Idag har vi här i nere i Malmö ett par minus,halv storm och snöande. Bekymrar det min herre? Näe.... vill helst vara ute o leka i snön tills matte ser ut som en förfryst snögubbe... Att det snöar är väl ingen fara men blåsten letar sig in under kläderna o jag fryser då!! Ska börja odla päls a' la lurvig hund....

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 329
Senast: Trassel12
·
Hundhälsa Har en unghund på snart ett år som jag tyckt haft stabil och bra mentalitet. Van med barn, lek och lite högljutt. Visserligen tränat men...
Svar
2
· Visningar
611
Senast: Harrysen
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 106
Senast: Freazer
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar