F
Finitini
Är det någon som har några tips om hur man lär en 3 1/2-åring att stå uppbunden? De gånger som jag har provat har det slutat med att hon antingen stegrar sig eller kastar sig. Hon får panik. Ena gången band jag henne i träd, det var bara det att trädet var lite murket och hon slet sönder det som om det vore en tändsticka!
Alltså inte någon höjdare!
Nu är det ju så att jag hade tänkt sälja henne och jag känner väl att jag inte vill skicka iväg henne om hon inte kan stå uppbunden. Sedan så måste jag börja lastträna henne oxå, och kan hon inte stå uppbunden på marken, så är det väl ganska troligt att hon får panik av att stå bunden i transporten.
Snälla är det någon som har lite tips att ge mig så hade jag varit jättetacksam!
Alltså inte någon höjdare!
Nu är det ju så att jag hade tänkt sälja henne och jag känner väl att jag inte vill skicka iväg henne om hon inte kan stå uppbunden. Sedan så måste jag börja lastträna henne oxå, och kan hon inte stå uppbunden på marken, så är det väl ganska troligt att hon får panik av att stå bunden i transporten.
Snälla är det någon som har lite tips att ge mig så hade jag varit jättetacksam!