Tack för din åsikt, men tråden är inte om jag ska betalt eller inte, utan om hur mycket jag kan ta.
Jag gjorde illa min handled i vintras, trillade och vrickade den rejält och har därför inte kunnat mocka på ett tag. Det har löst sig ändå, tack vare min pappa!
Kixlin> Anläggning är inte bestämt, de som finns ute på annons nu har inflyttning ganska snart och pappa vill ha kvar hästarna så länge som betet går att använda iaf annars förlorar vi EU bidrag för det. Men sen så.
Jag har några krav- det ska finnas ridbana, var ett luftigt och trevligt stall med bra sadelkammare och förvaringsmöjligheter, nära till antingen stan eller stadbuss (då jag troligen kommer flytta in till stan om jag flyttar hästarna och inte har körkort än) och gärna ridhus också. Kommer nog troligen bli ett ställe med ridhus, om det finns några bra då det blir aktuellt eftersom jag vill träna och tävla och flyttar härifrån för att kunna göra det mer. Ev. ett stall med närhet till ridhus.
Som det är nu så är jag väldigt sliten, som sagt. Jag tycker hon är trevlig och det är väl inget dirket fel med henne MEN jag känner mig fortfarande låst! Jag behöver fortfarande gå ut till stallet för att se om hon t.ex. inte uppfattat att det var hästarnas tid att få lunch/em mat när hon var här och hon verkar jämt väldigt besviken över att hon inte alltid kan få sällskap ut. Detta trots att jag försökt få henne att ta kontakt med andra ryttare här runt omkring. Och dessutom så får jag fortfarande hjälpa henne väldigt mycket mer hur hon ska få honom att arbeta korrekt. Inte för att han är svår, utan för att hon helt enkelt verkar tappa känslan mellan gångerna. Hon går gärna tillbaka till att hålla för mycket i handen och då kryper han bakom direkt.