Hur ska den sitta?

Elma_vip

Trådstartare
Lisa (_L_)
Såg dig i en annan tråd här på bukefalos där du hade ritat hur en bröstsele skulle sitta på en häst, du var så bra på det så jag undrar ifall du skulle vilja rita hur sele ska sitta på min häst ?

Här kommer en bild på henne i alla fall:
SP_A0655.jpg

Ursäkta storleken, jag har inte fattat än hur man ska minska bilden. :P Först nu har jag fattat hur man lägger in bilden så man ser den direkt, istället för att se en länk. :D

Mvh Diana

Sv: Hur ska den sitta?

Tack så mkt.. :D Jag har tittat på nylonselen med lös brösta som finns i en annan tråd här på bukefalos. där kan du kolla hur den ser ut om du vill :P

Mvh Diana

Jo jag såg den :smirk:
Köp den o prova, o ta kort får vi se hur den sitter! :)
Vad har du för vagn då?

/Lisa

WOW vad duktigt av dig!!

OHH skulle inte du kunna rita en sele till min häst??

här är enda bilden jag har (fårn sommras,därav lite tjock om magen) på han där han är fr sidan i helhet...nu är han mkt mer musklad och blivit ltie "grövre" men hoppas den duger ändå..??

Bilder146.jpg

Okej. :D jo jag ska köpa den. :D får den i slutet av veckan. :D
Har ingen vagn än men jag har hittat en jätte fin. :D vet ej vad det är fr vagn, återkommer med bilder på den senare

Elma_vip skrev:
Okej. :D jo jag ska köpa den. :D får den i slutet av veckan. :D
Har ingen vagn än men jag har hittat en jätte fin. :D vet ej vad det är fr vagn, återkommer med bilder på den senare
Kan du inte länka till selen som du ska köpa? :crazy: :idea:
Är nyfiken!

Okej. =) Jag kan lägga ut en bild på den här istället. :P om det är ok?
Nylonsele.jpg

Mvh Diana

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 208
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 930
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 885
Övr. Hund Idag körde vi premiär för hundarnas nya dragselar. Hundarna är av vinthundstyp, selarna varsin N*nst*p D*gw**r Fr**m*t**n. Det var lite...
2
Svar
28
· Visningar
2 306
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar