Hur sjuk kan en människa bli?

Sv: Hur sjuk kan en människa bli?

Sjuka människor som gör sånt. Hoppas dom drabbas tre gånger värre än vad de gjort med katten!

/KT

Jag vågar inte ens läsa :o
Har dock hört att det handlar om bland det värsta i djurplågeriväg man haft i Sverige. Och tyvärr är det inte vanligt med misshandel av djur, det händer flera gånger årligen.

Det är sjuka människor som gör så och det finns en risk att de som plågar djur sen går vidare till människor..

Jag tror t.o.m jag läst att väldigt många av dom som plågar människor börjar med djur.

kl

Fyfan. Fyfan. fyfan.

Nu är jag glad att jag har innekatter.

Fy f*n... Hur kan man ge sig på någon som är så mycket mindre än en själv? Ett försvarslöst djur?! Stackars stackars lilla kisse...
Inte alltför sällan får man skämmas över att man är människa.

Fy fan... Mår illa. Och lilla kissen som kämpade sig hem med sådana skador.

Så jävla hemskt, bura in dom för f*n! Dom får ju göra hur fan de vill utan att bry sig, det är ju bara eb liten katt tänker väl polisen.
För några år sedan var det några snorungar här som sparkade boll med en igelkott, jag vart så jävla sinnig och polisen gjorde inte sitt jobb för det hände ingenting med ungarna.

Chockad. Ledsen. Äcklad. Arg. :(:cry:

Helvete vilka jävla as det finns. Människor är det sista jag kallar dom typerna. Fyfan så sjukt.

ne stackars katt. jag hatar värkligen djurplågeri.framför allt bland katter å hästar urh .

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
421
Senast: gammalek
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
403
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
815
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama