Hur sitter era GPA-hjälmar?

D

DreamOn

Nu behöver jag hjälp tjejer :) Har skickat efter en GPA Titan för jag hittade den så billigt på nätet, tog en strl 56 som jag har på en av mina andra hjälmar. Men nu är frågan om den är lite liten, jag kan inte bestämma mig vad jag tycker :confused:

Så nu vill jag se bilder med era hjälmar på :rofl: funderar över den "trekanten" som är vid örat, är erat öra mitt i den, eller går bandet över örat längst ner... Gud vad krångligt det lät, hoppas ni förstår iaf. Har bara 10 dagar på mig för att bestämma om jag ska skicka tillbaka eller behålla. Så blir jätteglad om jag får något snabbt svar :banana:

Sv: Hur sitter era GPA-hjälmar?

Har tyvärr inga bilder men mina sitter ganska på huvudet, öronen är nästan innanför hjälmen eller vad man ska säga. O de sitter inte åt ngt särskilt någonstans och de töjde sig inte heller.

Min satt steeeeenhårt. Men den töjde sig efter några månader och då satt den perfekt, hur det var med örat & trekanten minns jag inte :p

Min sitter skit bra.. Har både Titanium och speed air.. Båda är fantastiskt sköna

min satt väl lite liite för hårt när jag köpte den i väntan åp att den skulle forma sig. DEt ahr den ju gjort också men inte jätte mkt. Så det är lite upp till sig själv hur man vill ha hjälmen. Jag skulle nu två-tre år efter velat ha en stl. större enbart för att jag testat min kompis och jag tycker att den satt skönare.. :P Men dom är normala i storlekarna och jag älskar min:love::D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka