Hur ser han ut?

Sv: Hur ser han ut?

har du ingen bättre bild på honom där det är lättare att se?

Sen är det så svårt ändå han är ju ingen supermusklad body builder arnold häst men där ser han ju inte katastrof dålig ut heller så... beror ju helt på hur man bedömer... men enligt mig ser han inte speciellt jätte välmusklad ut nej... men har han ändå bara gått i träning 1 månad så kasnke det ser bra ut jag vet ju inte hur han såg ut innan heller så... och vet inte hur du vill ha honom heller och hur mkt han ska orka osv...
 
Sv: Hur ser han ut?

Japp.. Ska rida i sandgropen i morrn iaf.. Idag har vi jobbat med Nisse's bomskräck..
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
555
Senast: tara
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
1 816
Senast: fio
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
22
· Visningar
1 232
Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
Svar
8
· Visningar
1 358

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp