hur säkert?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare jojjo_blondin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 851
J

jojjo_blondin

i era hästsläp, vad vill ni ha för att era hästar ska åka säkert?

vad tycker ni om att mellanväggen står på snedden? helllång bom bak? vad tycker ni?

Popeye vill alltid åka brett, och eftersom vi ändå bara för köra en häst med b-körkort så får han åka med lång-kort bom, mellanväggen snedställd alltså. Om väggen inte är skjuten åt sidan när vi lastar vill han inte gå på och är det inte bredare när han går av så kastar han sig ut. Han har alltid vart lite kinkig med trånga utrymmen.

Min häst vill ha mellanväggen åt sidan då hon kliver på o av, men då hon åker vill hon ha den som vanligt, dvs smalt. :)

Liknande trådar

Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
412
Senast: warg
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 068
Senast: tara
·
Utrustning Hej! Ska byta bil och fundersr på en Tesla Y. Men osäker om det kommer funka med släpet.. Släpet har totalvikt på 1700, så max med last...
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: MissFideli
·
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
517
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka