hur rider ni era 4-åringar?

Sv: hur rider ni era 4-åringar?

min 4-åring ( fyller fem i januari eller februari tror vi ) rids fyra gånger i veckan, två av dom andra dagarna så tränar jag lite nh eller skrittar ut en runda i skogen, antingen för hand eller barbacka. den sista dagen så får han vila helt, om han inte har överskottsenergi vill säga, vilket han har haft några dagar. han och kompisen, eller bara han, springer i full galopp runt i hagen, sparkas :cry: oxå vilket har lett till ett par sår :crazy: menmen, småttingar i all ära :grin: :D

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
288
Senast: Lavinia
·
Träning Tillsammans med min tränare ska vi rida in en 3 åring tillsammans. Jag är den som ska rida hästen i framtiden och under inridngen. Min...
Svar
6
· Visningar
1 078
Senast: Tora
·
Ridning Hej! Oavsett vilken häst jag rider så är jag typ nära att trilla av varje gång vid uteritt. Eller trillar av. Alltså är de vanligt...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 186
Senast: Sesca
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
622

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka