Hur ofta rider ni för inst?

Sv: Hur ofta rider ni för inst?

2 ggr i veckan, 1 hopp- och 1 dressyrlektion

1 gång i veckan oftast. :D Ibland varannan.

Hoppar 1ggr/vecka och rider dressyr varje eller varannan vecka.

Oftast en gång i veckan, men om det är något "problem" som ska lösas så brukar det bli två ggr/vecka.

1 gång i veckan,på ridskolan....

Red mycket för instruktör förr. (Shit vad jag lät gammal när jag sa så!)
Nu när jag har två döttrar med egna ponnyer, så lägger jag ner mycket tid (och pengar! :o ) på dem och deras lektionsridning. Skjutsar ner båda + deras ponnyer 1 gång i veckan och så blir det lite extra-träningar ibland också.
Har sänkt mina och min hästs ambitioner nu ett tag.

Rider dressyrlektioner 1 gång i veckan samt en helgkurs i månaden. Om det finns fler lediga tider rider jag mer.

3gr veckan 1 hopp 1 markarbette 1 dressyr:)

Har fria träningar en gång/vecka på jobbet nu, och så fort Misse fått upp konditionen och lite mer muskler blir det 2-4 ggr till/månad.

1 gång varannan vecka hoppning. :D

dressyrar ca 1 gång/v ibland 2

hopptränar varannan vecka ungefär, men vi ska försöka tjata oss till mer hopptid i ridhuset så då blir det förhoppningsvis varje vecka.

2-3 ggr/vecka, mestadels dressyr men ibland klämmer vi till med lite hopp.

en gång varannan vecka ungefär, syrran o jag delar på en plats så vi får ta varannan gång...

Liknande trådar

Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
859
Senast: Roxy
·
Träning Hej! Min dotter och hennes kompis vill så gärna bada med hästen men jag börjar bli tveksam på om det börjar bli för kallt? Vad tycker...
Svar
9
· Visningar
1 038
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 041
Senast: dukie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama