alazzi
Trådstartare
Me too...Någon gång i månaden? Vad är ofta för dig? Jag är stolt när jag tvättar både vår och höst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Me too...Någon gång i månaden? Vad är ofta för dig? Jag är stolt när jag tvättar både vår och höst
Ofta är de som tvättar två gånger i veckan. Och ibland en tredje.Någon gång i månaden? Vad är ofta för dig? Jag är stolt när jag tvättar både vår och höst
Jag kör knappt bil tre gånger i veckan? Eller ja, någon kilometer iofs.. har folk inga andra intressen?Ofta är de som tvättar två gånger i veckan. Och ibland en tredje.
Ojoj en del sliter på lacken i onödan. En del på gatan minst en gång i veckan.Jag kör knappt bil tre gånger i veckan? Eller ja, någon kilometer iofs.. har folk inga andra intressen?
När jag växte upp var det en bekant som tvättade sin bil varje vecka, men körde aldrig med den. Helt ny Volvo som efter nästan 10 år hade gått 600 mil men den var tvättad och vaxad varje söndag och stod i varmgaraget.Jag kör knappt bil tre gånger i veckan? Eller ja, någon kilometer iofs.. har folk inga andra intressen?
Jag kör knappt bil tre gånger i veckan? Eller ja, någon kilometer iofs.. har folk inga andra intressen?
Jag har 15 mil till jobbet, kör dock bara dit en gång i veckanJag kör också tre dagar/vecka. Men då kör jag 11 mil varje gång.
Jag med, blir bara nån gång i månaden.
Kör mycket och servar därmed några gånger om året, kollar inte mellan om jag inte har en gammal och oljetörstig bil. Bilen varnar ju om inte annat
Jag kollar varannan gång jag tankar.
Jag tvättar aldrig.Typ varje tvätt.
Det ingår här också.Pa skolbussarna har vi en "pre-trip" undersokning varje dag (som pa ett flygplan ungefar) dar ingar att kolla olja och "transmission" olja varje morgon innan vi kor ut. Har ingar faktist det i alla lastbils forares utbildning och nagot som helt klart ar nodvandigt oftare an man tror.
Och ni är fortfarande tillsammans?For manga, manga ar sedan nar vi bodde i Sverige hade Maken en formaga att tanka bilen med nagra liter och nasta morgon hade han inte nog med bensin for att ta sig till jobbet utan tog min bil. Jag tankade alltid fullt, sa jag tankade alltsa alltid aven hans bil varje gang jag korde den.
En dag tyckte han att han hade raknat ut det ... och forklarade for mig att nar man tankade bilen full skulle man ocksa kolla oljan. Jag skrattade sa jag grat ... och han fick ocksa i fortsattningen kolla oljan pa bada bilarna.
Och ni är fortfarande tillsammans?
Han måste ha andra helt fantastiska kvaliteter som uppväger det där.