Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom min bil servas några ggr/år så blir det bara ett par gånger om året utöver servicen.Jag kollar aldrig oljan. Vet att det antagligen vore bra att ha koll men det händer ju aldrig. Bara när bilen larmar har jag insett behovet av att kolla.
En gammal bil drog en del olja och jag kollade ändå bara när bilen själv larmade.
3 gånger per år? Varför så ofta? Min bil servas inte lika ofta men jag kör inte så mycket.Aldrig, utöver service 3 gånger per år.
Det händer liksom aldrig...jag tankar och kör. Servar bara när bilen säjer att det är dags.När man ändå har motorhuven uppe brukar jag kolla.
Var 1500 mil. Beror på hur mycket man kör.3 gånger per år? Varför så ofta? Min bil servas inte lika ofta men jag kör inte så mycket.
Jag kör inte så mycket. Efter 2 år har jag kommit upp i 1500 mil. Och där ingår tre resor till Sverige.Var 1500 mil. Beror på hur mycket man kör.
Typ varje tvätt.Jag kollar aldrig oljan. Vet att det antagligen vore bra att ha koll men det händer ju aldrig. Bara när bilen larmar har jag insett behovet av att kolla.
En gammal bil drog en del olja och jag kollade ändå bara när bilen själv larmade.
Men spolarvätska fylls på tex och då är motorhuven öppen. Motorhuven betyder inte service för mig iaf. Iofs rymmer min behållare mycket jämfört med sambons bil. Den är ungefär ett provrör i storlek haha.Det händer liksom aldrig...jag tankar och kör. Servar bara när bilen säjer att det är dags.
Jag tvättar sällan..Typ varje tvätt.
Jag med, blir bara nån gång i månaden.Jag tvättar sällan..
Tror att jag tvättat varannan månad...maxJag med, blir bara nån gång i månaden.
Någon gång i månaden? Vad är ofta för dig? Jag är stolt när jag tvättar både vår och höstJag med, blir bara nån gång i månaden.