Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen fara allsFörlåt, jag gjorde fel
Jag förstår inte fenomenet med egna handdukar? Hur kan en handduk som används två minuter direkt efter dusch/handtvätt vara mer äcklig än ett par byxor eller vantar som suttit på i ett par timmar? För iallafall jag har inga problem att låna ett klädesplagg av familjemedlemmar/vänner. Heck, jag har till och med sovit naken tillsammans med partners och kramat vänner på badstranden iklädd bikini utan att känna mig som en bakteriehärd efteråt.
Eller står folk och gnuggar sig mellan benen med handduken när de torkar sig? För då förstår jag att man absolut vill ha en egen, jag hade inte delat underkläder med varesig vänner eller familj.
Jag lägger toapapper på sitsen. Och hoppas att alla andra också gör det.Om man inte kan dela badlakan med en partner kan man då dela toalettsits med en massa mer eller mindre okända människor? Det är ju något de flesta gör varje dag på skola, jobb, hos vänner och bekanta.
Hur gör ni när ni ska sätta rumpan där en eller dussintals andra nakna rumpor suttit om ni inte ens kan dela badlakan med en partner..?