Hur mycket lucernpellets motsvarar 1 kg lucernhack?

F

Filosofen

Jag har sökt svaret på denna fråga på innehållsförteckningarna.... men icke... inte heller på Kraffts hemsida.

Nån som vet?
 
Det är samma värden per kilo hack och kilo pellets. Så 1 kg hack motsvaras av 1 kg pellets?

Så jag förstår inte riktigt vad du menar, det är ju bara kolla näringsanalyserna så ser du att det är samma värden per kilo foder?
 
:o Ååååå hjärnsläpp!!! Klart att det gör :D Jag tänkte på att man blöter pelletsen och då får ju Strumpan mer mat... Ibland har man INGA getter i hagen!! :rofl: :rofl: :rofl:

Tack!!!
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
1 127
Senast: Anna-Bella
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 113
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 511
Senast: Skjøldur
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 037

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II
  • Fråga?

Omröstningar

Tillbaka
Upp