Hur mycket lucernpellets motsvarar 1 kg lucernhack?

F

Filosofen

Jag har sökt svaret på denna fråga på innehållsförteckningarna.... men icke... inte heller på Kraffts hemsida.

Nån som vet?

Det är samma värden per kilo hack och kilo pellets. Så 1 kg hack motsvaras av 1 kg pellets?

Så jag förstår inte riktigt vad du menar, det är ju bara kolla näringsanalyserna så ser du att det är samma värden per kilo foder?

:o Ååååå hjärnsläpp!!! Klart att det gör :D Jag tänkte på att man blöter pelletsen och då får ju Strumpan mer mat... Ibland har man INGA getter i hagen!! :rofl: :rofl: :rofl:

Tack!!!

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
1 154
Senast: Anna-Bella
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 903
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 327
Senast: Castellini
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Svar
30
· Visningar
5 987

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka