Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just nu förbereder vi oss för att ta hem henne och hon kommer inte förren ett tag så jag vet inte riktigt vad hon borde väga eller rasen. Men hon är född 2013 och vi hade väl tänkt rida mellan 5-7 dagar i veckan och då rida mellan 30 min-2 h. Och då träna hoppning eller snett igenom och rätt igenom m.m. Jag vet inte vad hon äter just nu så jag är lite osäker men hon är 158 cm i mkh.
Tänkte på en sak som inte har med foder att göra men hästen är ju bara 4 år så tänk på att inte rida för hårt/för mkt jag har aldrig haft så ung häst men har hört att många använder sig av "regeln" 3 år gammal-går 3 dagar i veckan 4år gammal-går 4 dagar i veckan
Har dina föräldrar någon hästvana? Och din bror som ska rida en treårig hingst som du ska sköta om? Är det han som behöver ha mindre än en timma till sjukhus?Hade tänkt rida henne som hon blev riden i sitt flera hem och ddå red hon länge och mycket och dt är mycket lättare att hitta hem till ston och valacker och väldigt svårt att hitta hem åt HINGSTAR! Så jag söker en stallplats åt honom men jag har redan fixat en åt henne och dessutom så är båda inte mina utan en är min brorsas hoppas det besvarar det du inte förstår @Luff
Och nu är annonsen som en elvaåring, snart tolv år gammal tjej lagt in om stallplats till en treårig tinkerhingst borta. Den behövde ligga inom en timme från sjukhus och TS behövde hjälp ibland med mockningen men hon kunde hjälpa till med insläpp om hon fick reda på i vilka boxar dom andra hästarna stod.Har dina föräldrar någon hästvana? Och din bror som ska rida en treårig hingst som du ska sköta om? Är det han som behöver ha mindre än en timma till sjukhus?
Annonsen diskuterades i annan tråd, och ett förslag är att barnet gärna vill ha en hästOch nu är annonsen som en elvaåring, snart tolv år gammal tjej lagt in om stallplats till en treårig tinkerhingst borta. Den behövde ligga inom en timme från sjukhus och TS behövde hjälp ibland med mockningen men hon kunde hjälpa till med insläpp om hon fick reda på i vilka boxar dom andra hästarna stod.
Det tror jag definitivt att hon vill.Annonsen diskuterades i annan tråd, och ett förslag är att barnet gärna vill ha en häst
Kollade tillbaka på denna nu och Inom en timma till sjukhus är för att vi bor nära DANDERYDS SJUKHUS och om jag skulle säga kevingeringen är chansen att någon skulle veta vart jag menar 0% liksom. Men det spelar iaf ingen roll.Har dina föräldrar någon hästvana? Och din bror som ska rida en treårig hingst som du ska sköta om? Är det han som behöver ha mindre än en timma till sjukhus?