Hur mkt kostar?

M

melkutt

Någon som ver hur mkt det kostar att:
vaccinera, id-märka och vetrinärsbesiktning inom distriksvetrinärena? På en 8 veckors valp.

Sv: Hur mkt kostar?

Jag betalade ca 700kr för allt det där-dom brukar oftast ha ett 'paket valp pris'.

Här är det betydligt dyrare att göra sånt hos distriktarna än på djursjukhuset/djurkliniken.

besiktning, vacc och id-märkning ger jag 360 kronor för per valp på djurkliniken och 500 kr hos koveterinären.

Senast ändrad:

Betalar i snitt 400kr per valp för hela kittet

Jag får betala typ 300:-... Jag har typ rabaterat pris, jämt.. är där lite ofta kanske, sist var det vacc, gången innan så en hälso bes på katt.
Och jag får alltid fakturor, så jag behöver inte ens ha med mig pengar.. Super bra.:)

Liknande trådar

Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 487
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 148
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 267
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka