arabia
Trådstartare
Jag delar stall hop med en annan. Hennes står inne nattetid (3 ston o en hingst). Alla mina går på lösdrift förutom min hingst. Hennes ston går i hagen intill mina lösdriftshästar. Vi delar på in o utsläpp varje dag. Nu har jag ett stort problem med att få in ett av hennes ston, går bara inte att fånga, hon har tom sprungit ur sin hage o igenom staketet till mina lösdriftare.
Hur mkt ska man utstå med en sådan häst? Ägaren själv ser inte det som nått problem då hon aaaaaaaaaaaaldriggggggggggg haft några problem med att fånga henne. Jag har varken tid o lust att springa o jaga nån annans häst i timmar, har provat foderhink varianten o det fungerade ett par gånger o inte mer. Vill inte ha det så här mer iaf.
Hur mkt ska man utstå med en sådan häst? Ägaren själv ser inte det som nått problem då hon aaaaaaaaaaaaldriggggggggggg haft några problem med att fånga henne. Jag har varken tid o lust att springa o jaga nån annans häst i timmar, har provat foderhink varianten o det fungerade ett par gånger o inte mer. Vill inte ha det så här mer iaf.