Hur matchar man senap?

kvandi

Trådstartare
Jag har hittat ett par mkt praktiska ridbyxor jag bara vill ha! Men de finns bara i "beige", fast på bilderna jag sett är färgen mer åt det senpsgula hållet...
wpid-dsc_3633.jpg

Så ni som är duktiga på matchning och vad som finns i hästutrustningsväg, Hur hade ni matchat dessa byxor? Med vilka färger på häst? På jacka? På lädret?

Sv: Hur matchar man senap?

Jag tycker att creme färgat och brunt passar fint till :)

Tycker det även passar bra med grönt och blått till.

Svart funkar ju såklart också men det tycker jag blir lite hårt mot det mjuka beige/gula.

marinblått, blått, grönt, brunt, vitt, svart, grått.

grejen är väl att inte ha så många andra färgglada färger på sig samtidigt, utan välj en diskret färg på tröjan.

de där byxorna är dessutom kopierade från ett annat märke. De finns i beige/sandfärgat och typ militärgrönt (hay kallar de färgen) hos de som gjorde dem först.

Vilka gjorde dom först?

Jag är egentligen bara intresserad av byxor med benficka för att ha telefonen nånstans varma sommardagar. :)

Liknande trådar

Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
457
Utrustning Jag vill byta ut mina vanliga stövelsträckare i plast till någon variant som är mer luftiga eller andas. Jag blir ofta svettig på...
Svar
7
· Visningar
424
Senast: MiniLi
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 393
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
671
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Shettistråden del II
  • 07:or del 23