Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låna eller korta leggings?
Jag hade nog sett till att börja med ett par enfärgade vita och kollat av hur övriga klär sina fossingar. Sen lite varmare i kläderna så hade jag säkerligen gått bananas, med steumpor med motiv som man köper på marknader, typ hälge älg eller liknande.
Jobbar man på barnavdelning så kan man ju ha vad som helst som är färgglada och muntrar upp resten av outfiten tänker jag.
Jag är frusen, så vanliga om det varit jag. Man kan ju dra leggings utan på strumpskaften som är lite nedhasade så man inte får värsta gubbranden på vaden.Okej Tänker du ankelsockar eller vanliga?
Vanliga strumpor i valfri färg.Ska börja ett nytt jobb om några veckor där man har bestämda arbetskläder. Vårdklänning till vita leggings... svarta sandaler till detta. Ska jag ha strumpor till? Vilka strumpor? Ankel? Vanliga? Vilken färg?
Jag skulle ha färgglada med enhörningar, stjärnor osv.
Jag hade nog också haft roliga strumpor Glada färger, prickiga, randiga osv.
Det beror väl lite på vad det är för jobb också, men jag kan inte komma på något med den typen av kläder där glada strumpor inte skulle passa in
Vanliga eller ankelsockar?
Vanliga, jag tycker det är skönast Hade haft dem under leggingsen, lite nerhasade liksom så blir det ingen kant om det är tighta leggings.