Hur matcha strumpor till vita leggings och svarta sandaler?

eldkyss

Trådstartare
Ska börja ett nytt jobb om några veckor där man har bestämda arbetskläder. Vårdklänning till vita leggings... svarta sandaler till detta. Ska jag ha strumpor till? Vilka strumpor? Ankel? Vanliga? Vilken färg?

2 färger finns på klänning, klarrött eller marinblått. Allt hade känts lättare med svarta leggings... Dom känns enklare att matcha till...men här är det enbart vita leggings som gäller. Leggingsen är långa.

Jag hade nog sett till att börja med ett par enfärgade vita och kollat av hur övriga klär sina fossingar. Sen lite varmare i kläderna så hade jag säkerligen gått bananas, med steumpor med motiv som man köper på marknader, typ hälge älg eller liknande.

Jobbar man på barnavdelning så kan man ju ha vad som helst som är färgglada och muntrar upp resten av outfiten tänker jag.

Jag hade nog sett till att börja med ett par enfärgade vita och kollat av hur övriga klär sina fossingar. Sen lite varmare i kläderna så hade jag säkerligen gått bananas, med steumpor med motiv som man köper på marknader, typ hälge älg eller liknande.

Jobbar man på barnavdelning så kan man ju ha vad som helst som är färgglada och muntrar upp resten av outfiten tänker jag.

Okej :) Tänker du ankelsockar eller vanliga?

Jag hade valt svarta korta strumpor för att sandalerna är svarta eller strumpor med favoritfärg eller mönster som du blir glad av

Jag hade nog också haft roliga strumpor :) Glada färger, prickiga, randiga osv.
Det beror väl lite på vad det är för jobb också, men jag kan inte komma på något med den typen av kläder där glada strumpor inte skulle passa in :)

Haha jag inser att det är spridda skurar var man tycker :D själv känner ja mig inte alls bekväm i vita leggins.... och om de ska va ankel eller vanliga när de kommer till strumpor. Tycker ju vanliga strumpor är bekvämast.

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 208
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Hej, Jag har flyttat nu i sommar och ska börja nytt jobb nästnästa vecka, i och med flytten tog jag ett val att vara öppen med att jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 626
Senast: Lingon
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 246
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Sabotage?
  • Födda 2022