Hur många poäng får man högst ha för att få hoppa LC ?

Taget från TR

"Uppklassning ur LB vid 50 poäng tagna i LB eller högre klass"

dvs att man oxå blir uppklassad från klasserna under LB (LD och LC)

Men man får hoppa tex LC om klassen är öppen.

Det är lite lurigt. Läser du TR Hoppning står det bara om 50p. I TR gemensam står däremot att det är 20p som gäller för LC.
Det är många som missar gemensamma TR och bara tittar i Tr hoppning. :)

Då är ja en av dom som missat det :angel:! Tur att ja är långt ifrån 20p så ja inte tävlade "olagligt"!

Så nu lärde ja mig något nytt! :idea:

Då är ja en av dom som missat det ! Tur att ja är långt ifrån 20p så ja inte tävlade "olagligt"!
mm på något sätt tyckte jag att det var pinsamt när en av våra elitryttares dotter tävlade "fel" och blev fråntagen segern. Helt rätt visserligen men den pappan borde haft koll! Fel lan alla göra.. :)

Man får poäng om man blir placerad i en regional tävling eller högre.

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 273
Kropp & Själ Alltså jag behöver duscha, jag behöver städa och jag behöver få ordning. Men jag har noll motivation Noll ork och hjärnan skenar i 120...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 831
Senast: baraclara
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 102
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
942

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka