Hur många hästar?

Sv: Hur många hästar?

Fy vad tråkigt :( Hoppas att han kommer till någon rutinerad då.

Man blir ju lite småsugen ändå :angel: Vet ju att han är uppfödd hos en seriös person också.

Ja, jag har redan frågat om det finns nån annan redan inkörd valack där men nu var de slut tyvärr. Hade hemskt gärna köpt häst där igen. Men min finns ju...:angel:

Ja Merlin är ju dessutom fin:love:, (finns bilder på hemsidan: www.bruksponny.zoomin.se) han har vuxit i sin kropp rätt så väl, och ska med oss på utställning så snart jag lyckas anmäla till en.

Ja han behöver ju inte hamna hos nån som är körintresserad. För min del får han gärna gå sysslolös hela livet bara han kommer till "rätt" person som han tycker om. Och helst med hästtokiga barn som kan pyssla i oändlighet. Merlin ÄLSKAR mina barn, så ska jag ha tag på honom i hagen så skickar jag ungarna att hämta, annars får jag det 3 ggr av 5 ganska jobbigt med att få fast honom...:cool:

Jag har bara en!
Det är en halvblodsvalack född -95 e Tamburin ue Lansiär
Han är dressyr/körhäst och jag har ägt honom sen han var 1 år.

2003470820059748183S600x600Q85.jpg

2866040430059748183S600x600Q85.jpg

Jag har tre hästar:

• Ett halvblod 14år, min ridhäst som jag förhoppningsvis skall kunna komma upp på ngn tävling i framtiden ;)
  • En korsningsponny 24år, ca 110-115cn
  • En shettis 3år

Den äldre av ponnysarna är inkörd sedan många år tillbaka och den yngre håller jag på att köra in nu. Hon går i vagn kortare sträckor just nu, men jag hoppas på en positiv utveckling :)

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
346
Senast: CaisaCax
·
Körning Hej, har en undran hur ni gör när ni tömkör eller kör häst o vagn när ett fordon närmar sig, antingen framifrån eller bakifrån. Stannar...
Svar
11
· Visningar
635
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
618
Senast: Mli
·
Övr. Grenar Såg en trailer på tv4. https://www.tv4play.se/program/422d9847059a4af6dab4 Dokumentär av New York Times om de många dödsfallen bland...
Svar
2
· Visningar
672
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Leksak som belöning
  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 30