Hur långt rider ni?

Sv: Hur långt rider ni?

Hahaha och jag vet ju att du i undantagsfall tvingas ut på 4-6 timmars ritter oxå :rofl: :angel:
 
Sv: Hur långt rider ni?

Självklart var det till dig :p Lokalsinne är det nått som går att äta??? :rofl:
 
Sv: Hur långt rider ni?

Jag brukar rida ca 60 min per dag. Ibland blir det mer. Ibland mindre ;)
 
Sv: Hur långt rider ni?

Det beror på. Om man bara ska skritta är jag ute ca 30-45 min, och om det handlar om alla gångarter och en normal uteritt blir det ca 45-90 min. Längre om man tar det jättelugnt.
 
Sv: Hur långt rider ni?

Ja du.. från korta skritt turer på 20-30 min till uppemot 4-5 h. kan ta längre tid om vi hittar nåt farligt på vägen eller nån ny stig att utforska eller annat skoj på vägen. beror på väder och vind. men en normal uteritt är väl iaf på 1,5 -2 h.

På volt/ridhus blir de väl mellan 30 och 120 min. beroende på arbete och hur mkt vi står still och om hon vill göra de jag ber om.
 
Sv: Hur långt rider ni?

Vi brukar rida minst en timme. Men ibland blir de längre:p De finns en väg som leder till en vändplan och den brukar vi rida till ofta, de är ca 4- 5 km tror jag enkelväg. Jag vet inte riktigt men nå sånt;) Annars rider vi mkt i skogen nu när de finns snö så man kan galoppera mkt och länge :love:
 

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
226
Senast: Lavinia
·
Träning Tillsammans med min tränare ska vi rida in en 3 åring tillsammans. Jag är den som ska rida hästen i framtiden och under inridngen. Min...
Svar
6
· Visningar
1 036
Senast: Tora
·
Ridning Hej! Jag behöver råd från er som har erfarenheter av senskador och igångsättning när hästen stått länge. Min häst som är ett halvblod 15...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: Nevermind
·
Träning Hej! Jag ska köpa en häst som stått i ca 1 år pga privata anledningar hos ägaren. Den är riden kanske 5-10 ggr under ett år och lite...
Svar
19
· Visningar
1 667

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp