Irisstogenhage
Trådstartare
Hur länge ska man ha ridit för att kunna börja tävla i SM? Pratar främst om islandshästar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har inte med hur länge man ridit att göra, utan vilken nivå man är på. Nu kan jag inget om just islandshästar, men antar att man behöver kvala även där.Hur länge ska man ha ridit för att kunna börja tävla i SM? Pratar främst om islandshästar.
Det har inte med hur länge man ridit att göra, utan vilken nivå man är på. Nu kan jag inget om just islandshästar, men antar att man behöver kvala även där.
Det går inte att svara på. Att ha ridit ett visst antal år säger absolut ingenting. Det beror på hur mycket man ridit under de åren, hur bra tränare man ridit för, vilken talang man själv har etc, etc.Aa det förstår jag men om man kan motsvara kunskap med år ungefär hur många år krävs? Fattar att det kan vara olika men ett genomsnitt eller så
Hur många hästar rids om dagen, hur ofta för bra tränare, vilken kvalité är det på hästarna mm mm spelar stor roll.Aa det förstår jag men om man kan motsvara kunskap med år ungefär hur många år krävs? Fattar att det kan vara olika men ett genomsnitt eller så
Går inte då det är stor skillnad på förutsättningarna och talang.Aa det förstår jag men om man kan motsvara kunskap med år ungefär hur många år krävs? Fattar att det kan vara olika men ett genomsnitt eller så
Beror också på om man tävlar som ungdom eller som vuxen.Aa det förstår jag men om man kan motsvara kunskap med år ungefär hur många år krävs? Fattar att det kan vara olika men ett genomsnitt eller så
Hur länge ska man ha ridit för att kunna börja tävla i SM? Pratar främst om islandshästar.