Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag rider lite då och då. Är i vecka 22+3 och kan inte träna längre. Jag rider mest ut och tänker fortsätta med det så länge jag känner att kroppen klarar det...Träningen blir för påfrestande för ryggen och dessutom är magen ganska stor så den är ivägen..så är det för mig!!
Red 5-6 dagar i veckan i början och hoppade och var iväg på 2 tävlingar. Runt v. 20 hade jag en lugnare period för jag fick sammandragningar av att trava och det var så obehagligt att känna bebisen guppa runt i magen.
Sen försvann det och jag red kanske 4-5 dagar i veckan. Det blev sommar och bete så då vilade vi båda 2 sen skulle min häst ut på foder så kanske 3 månader före BF red jag nästan varje dag i 2 veckor och hoppade några språng + veterinärbesiktade (och sen låg jag och hade superont i typ 2 dagar)
Hon kom inte ut på foder så jag hade 2 medryttare men fick lov att sitta upp ändå ibland.
Sista gången "red" jag 11 dagar före BF, då kunde jag bara skritta. Anledningen till att jag slutade rida ser ni nog på bilden
Var för snål för att köpa mamma ridbyxor och det var väldigt slirigt med mjukisbyxor. Sen låg magen emot framvalvet och det var inte bekvämt, men gav en väldigt korrekt lodrät sits
Gravid - 1år
Fick efter min tredje graviditet åderbråck på ena benet, inte särskilt mycket. Men det har blivit mer och mer hela tiden sedan dess, nu...
Gravid - 1år
Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.