Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade du väntat dig nåt annat?
håller med!
sen måste jag fråga en sak: ni som har hästarna ute från tidig morgon till sen kväll, när rider ni? jag tar ju in min häst vid tre/ fyra och ger den eftermiddags mat så jag kan rida sen vid sex-tiden. men om ni har dom ute till nio, rider ni efter det?
tja eftersom jag jobbar heltid...(vill inte men måste...4 hästar ÄTER massor) och sen 4 barn...så jag är först i stallet vid halv 6 -6 på kvällen...å de tar minst en timme att mocka så ridning blir först vid 19 och sen är de fodring för natten...långa dagar för mig...men vad gör man inte för dom 4benta???
givetvis får hästarna fodringar under dagen...men jag kommer inte dit förräns på kvällen...*s*
cat
Min häst har nu varit ute 1065 dygn i sträck och inte en enda "skruttdag".
Jeeeses vart tar tiden vägen!
håller med!
sen måste jag fråga en sak: ni som har hästarna ute från tidig morgon till sen kväll, när rider ni? jag tar ju in min häst vid tre/ fyra och ger den eftermiddags mat så jag kan rida sen vid sex-tiden. men om ni har dom ute till nio, rider ni efter det?
Gullisar!
Jo, jag klarade mig!