Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade du väntat dig nåt annat?
håller med!
sen måste jag fråga en sak: ni som har hästarna ute från tidig morgon till sen kväll, när rider ni? jag tar ju in min häst vid tre/ fyra och ger den eftermiddags mat så jag kan rida sen vid sex-tiden. men om ni har dom ute till nio, rider ni efter det?
tja eftersom jag jobbar heltid...(vill inte men måste...4 hästar ÄTER massor)och sen 4 barn...så jag är först i stallet vid halv 6 -6 på kvällen...å de tar minst en timme att mocka så ridning blir först vid 19 och sen är de fodring för natten...långa dagar för mig...men vad gör man inte för dom 4benta???
![]()
givetvis får hästarna fodringar under dagen...men jag kommer inte dit förräns på kvällen...*s*
cat
Min häst har nu varit ute 1065 dygn i sträck och inte en enda "skruttdag".
Jeeeses vart tar tiden vägen!
håller med!
sen måste jag fråga en sak: ni som har hästarna ute från tidig morgon till sen kväll, när rider ni? jag tar ju in min häst vid tre/ fyra och ger den eftermiddags mat så jag kan rida sen vid sex-tiden. men om ni har dom ute till nio, rider ni efter det?
Gullisar!![]()
Jo, jag klarade mig!![]()