jag mejlade dom för nån vecka sen och frågade var selen var. Hon skrev att det inte fanns någon sele beställd i mitt namn, så då kom jag på att vi beställde den i mammas namn, å då skrev hon att det inte fanns någon sele beställd i hennes namn heller. (hon på Equi Lex svarade på mejlen efter några minuter.)
Då vidarebefodrade jag det "kvittot" vi fick på mejlen efter att vi beställt selen. Fråga henne om jag skulle beställa en ny eller om det skulle bli dubbelt. Med tanke på att någon måste ha tagit imot min beställning med tanke på kvittot. Då svarade hon inte, och har inte gjort det än. Så jag vet inte om hon kanske skickade en ny sele med hjälp av det kvittot jag vidarebfodrade, eller så kanske hon inte ens har läst mejlet.
Och nu har jag hittat en likadan sele på ett annat ställe, och lite billigare med. Men jag vet inte om jag ska beställa den lr ej, eftersom jag kanske får en sele frå Equi Lex ändå ..
Hoppas ni fattade något