HUr lägger ni upp träningen?

Z

Zuukii

För er själva och hästen.. Hur ser er träning ut?

En annan sak också behöver hjälp med namnet på denna tävling som man rider distans i öknen nere i Egypten eller vad det ligger? Någon som varit där och tävlat?

Sv: HUr lägger ni upp träningen?

För er själva och hästen.. Hur ser er träning ut?

En annan sak också behöver hjälp med namnet på denna tävling som man rider distans i öknen nere i Egypten eller vad det ligger? Någon som varit där och tävlat?

Man får ju inte svara med länk, det är nog därför du inte får svar. Det har ju skrivits så mycket om träning här. Så sök gamla trådar och jag kan ju tipsa dig om vår hemsida.

www.nerikesdistansryttare.org

Där finns en träningstips under "Att börja med distans..." som jag har skrivit.

På denna hemsida kan du hitta världsnyheter om distans. Där kan du hitta om distans i Dubai - som kanske är det du tänker på.

http://www.endurance.net/

Hälsning Maja

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
500
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 320
Senast: Lady_S
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
799
Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 556
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar