Hur lägger man upp film?

PIRU

Trådstartare
Ja som rubriken låter.

Har lite film från i dag när vi träna som jag tänkte dela med mig.

Sv: Hur lägger man upp film?

Åh, vad intressant.
Det går väl att göra det med photobucket.com?
Jag har inte gjort det själv, det borde finnas någon som kan förklara bättre. Har nyss lärt mig lägga in bilder!!!:D

Åh, vad intressant.
Det går väl att göra det med photobucket.com?
Jag har inte gjort det själv, det borde finnas någon som kan förklara bättre. Har nyss lärt mig lägga in bilder!!!:D

Har fått hjälp. filmerna håller på laddas upp på Photobucket.

Det är inga speciella filmer det är lite lydnad utan krav vill bara ha fart o glädje sen är vi lite ringrostiga bägge två.

Kul. Man kanske får några tips av filmen:angel:
Här är det bara trök just nu, ibland känner jag att jag är för dålig för hunden. Han är så lättlärd och jag hinner inte med, står bredvid och ser ut som ett fån när han skriker mer mer...

Men det ska nog bli bra frammåt augusti:crazy: Hade sån tur att jag blev utvald att vara lärling åt en instruktörselev (har hört på omvägar att de tar värstingobjekt till dessa elever, vadå, är vi det:o ) När jag kommer till BK nästa gång så får jag sätta på solbrillorna :cool:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Som rubriken lyder väntar en flytt till Grekland för mig och min hund. Rabiesvaccin ordnade jag i måndags. Har du varit till...
Svar
13
· Visningar
788
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Övr. Hund Funderade lite på vart jag skulle lägga tråden men lägger den här på Hund och så får moderatorn flytta om den passar bättre någon...
2
Svar
27
· Visningar
3 014
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 953
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka