Gotthard
Trådstartare
Hejsan alla När jag rider på unghästen som jag ridit in, Pelle, så kan det ibland kännas som om jag inte rider utan bara förflyttar mig frammåt. Det är svårt att beskriva men det känns ibland som om jag sitter på en stol som för mig dit jag vill. Det är bara på denna häst som jag har märkt detta och ibland känns det lite obehagligt, jag är inte direkt uppmärksam på omgivningen om det skulle hända något utan sitter på honom och känner mig mest drogad Det kan hända lite närsomhelst, när vi gör en skänkelvikning eller travar på en långsida eller bara skrittar med långa tyglar.
Senast var när vi red i skogen och lullade omkring, det kändes inte som om jag red utan att jag förflyttade mig frammåt på någonting och håll i ett par tyglar...
Jag förstår inte riktigt vad som händer, är det någon annan som har upplevt detta "dröm liknande" tillstånd på hästryggen? Kan ni förklara för mig vad som händer?
Detta är inte direkt något som jag tycker är väldigt obehagligt, det är mest när jag "vaknat upp" och tänker om det skulle hänt något...
Senast var när vi red i skogen och lullade omkring, det kändes inte som om jag red utan att jag förflyttade mig frammåt på någonting och håll i ett par tyglar...
Jag förstår inte riktigt vad som händer, är det någon annan som har upplevt detta "dröm liknande" tillstånd på hästryggen? Kan ni förklara för mig vad som händer?
Detta är inte direkt något som jag tycker är väldigt obehagligt, det är mest när jag "vaknat upp" och tänker om det skulle hänt något...