hur känns navelbråck?

bengeten

Trådstartare
En kompis kände något vid naveln på sin katt..En hård liten "knöl" på navelns plats. Kan navelbråck vara hårt? Har för mig att navelbråck är mjuk:crazy:

Eller kan katter ha "utåtnavel"?
 
Sv: hur känns navelbråck?

Kattens navel brukar man ju inte känna utan bara se. Även om det skulle handla om en "utåtnavel" ska den ju inte vara hård. Hur ser det ut?
 
Sv: hur känns navelbråck?

Kattens navel brukar man ju inte känna utan bara se. Även om det skulle handla om en "utåtnavel" ska den ju inte vara hård. Hur ser det ut?

när jag kollat på den syns de inget, bara känns om man känner noga... på besiktning är katten som jag förstår ua...
 

Liknande trådar

Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
29
· Visningar
1 769
Senast: Frida.G
·
Katthälsa Min sambos lilla honkatt blev kastrerad i fredags (nu är det måndag, så 3 dagar har passerat ca). Vi är lite oroliga över hennes mående...
Svar
4
· Visningar
629
Kropp & Själ Jag använde ett par örhängen från hm i ish 2 dagar innan hålen började bli inflammerade o såriga så jag tog ut dom och kände på...
Svar
6
· Visningar
658
Senast: Hellhound
·
Avel Hittar ingen tråd om just hur juvret skall kännas. Skall de vara mjukt? Hårt? 😊hur såg era ut och kändes när dom börjat sätta juver?
Svar
5
· Visningar
657

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp