hur känns navelbråck?

bengeten

Trådstartare
En kompis kände något vid naveln på sin katt..En hård liten "knöl" på navelns plats. Kan navelbråck vara hårt? Har för mig att navelbråck är mjuk:crazy:

Eller kan katter ha "utåtnavel"?

Sv: hur känns navelbråck?

Kattens navel brukar man ju inte känna utan bara se. Även om det skulle handla om en "utåtnavel" ska den ju inte vara hård. Hur ser det ut?

Sv: hur känns navelbråck?

Kattens navel brukar man ju inte känna utan bara se. Även om det skulle handla om en "utåtnavel" ska den ju inte vara hård. Hur ser det ut?

när jag kollat på den syns de inget, bara känns om man känner noga... på besiktning är katten som jag förstår ua...

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
304
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 623
Senast: Ajda
·
Katthälsa Min sambos lilla honkatt blev kastrerad i fredags (nu är det måndag, så 3 dagar har passerat ca). Vi är lite oroliga över hennes mående...
Svar
4
· Visningar
862
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Svar
22
· Visningar
774
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka