hur kan man vara så klantig?

M

mizz_perfect

hur fan kan ja vara så klantig. råkade ta bort alla mejl på hotmailen. ca 200st de flesta var sånna som jag måste ha kvar ang mina hästar från uppfödare osv och personer som vill köpa saker av mig eller tvärtom. :devil: :devil:

någon som vet hur man får tillbaka dom? :cry: :devil:

hjälp!!!!!!! desperat!!! :devil: :cry:

ååå va jobbigt.. tror inte det går att få tillbaka, emn skynda att kolla i papperskorgen i hotmejlen, det är nog där dom finns om dom finns..

de gick å få tillbaka dem via papperskorgen hade inte ens tänkt på å försöka den vägen.
thanks you are my angel!! :bow: :banana:

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
27
· Visningar
2 522
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 284
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 250
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 714
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar