Hur kan jag hjälpa min häst? Pälssättning!

Hej! Något mer protein tror jag inte att jag vågar lägga på för tillfället.. Har dock börjat ge lite b-vitamin så får vi se om det hjälper. Tycker dock att pålle är nååågot piggare just nu. Han verkar växla tänder också ( är 5 år så de borde redan ha bytts, men har hittat en som är lös och är på väg bort) så jag tror att det kan påverka med. (Och jaaa han kollas av tandläkare OFTA just nu... ;)) Vi rider på, men sänker ribban helt enkelt!

Liknande trådar

Hästvård Jag hoppas att nån av er känner igen det här och kan ge oss nånting att gå på. Vi har en fyraårig varmblodstravarvalack. Han tränar...
Svar
15
· Visningar
2 585
Senast: lady_vip
·
Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 803
Senast: skuggi
·
Foder & Strö Så länge behoven är tillgodosedda, finns det några viktiga begränsningar i kvoterna Ca/P och Ca/Mg? Jag räknar med SLUs behov för en...
Svar
4
· Visningar
1 027
S
Hästvård I söndags morse så upptäckte jag att min häst inte hade ätit upp sitt hö, och såg allmänt orkeslös ut. Gick en runda med honom och då...
Svar
19
· Visningar
2 046
Senast: SomethingBad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama