Hur i HELA friden...

ghost

Trådstartare
Packar man en körutrustning till sig själv (Hjälm, dress, handskar, skor och glasögon) plus bagage för fyra dagar i ett handbagage som får åka på Ryan Air??? :confused::angel:

Det får väga högst 10 kg och inte överstiga måtten 55 cm x 40 cm x 20 cm.

Och så är det ju det där med 100 ml-flaskor. Nån som har bra tips på smarta såna?

Det känns ju som om travprylarna tar över halva väskan direkt?

Sv: Hur i HELA friden...

du får ju ha vanlig resväska med. var ska du?:)

Enkelt, du reser iklädd dressen, hjälmen, skorna, handskarna glajjor o pisken... ta vinter dressen så kan du ha ett par plagg på dig under och sen packar du resten i väskan!! :idea:

Har du koll på vilken temperatur det är på Malta så här års??? :rofl::rofl:

Mina fötter lär ju dö innan jag landat + att skorna kanske kan utlösa ett allergianfall hos nån överkänslig om jag har otur... :angel:

För några år sedan skulle vi åka hem från Frankrike med Ryan Air och en av oss hade körhjälmen i handbagaget, men se det fick man inte. Man kan kapa flygplan med en sådan. Den fick lov att åka som specialbagage med en egen lapp på, vilket resulterade i att skärmen gick sönder under färden hem.

Jag rekommenderar att betala till för att ha ett incheckat bagage med!

Angående de små flaskorna så har apoteket det mesta man behöver i sådana små förpackningar för resor numera! (till priset av en stor)

Enkelt, du reser iklädd dressen, hjälmen, skorna, handskarna glajjor o pisken... ta vinter dressen så kan du ha ett par plagg på dig under och sen packar du resten i väskan!! :idea:

Klockrent Humlan! :bow:

(Hmmm...kanske inte den bästa repliken till någon som kör sig själv i tvättmaskinen?) :angel:

För några år sedan skulle vi åka hem från Frankrike med Ryan Air och en av oss hade körhjälmen i handbagaget, men se det fick man inte. Man kan kapa flygplan med en sådan. Den fick lov att åka som specialbagage med en egen lapp på, vilket resulterade i att skärmen gick sönder under färden hem.

Jag rekommenderar att betala till för att ha ett incheckat bagage med!

Angående de små flaskorna så har apoteket det mesta man behöver i sådana små förpackningar för resor numera! (till priset av en stor)

DET var intressant information, jag ser att det kan verka som jag är snål men det är så att jag ska åka till Malta och köra kuskmatch och resan är betald men infon jag fick var att de bara bokat handbagage.

Jag ska vidarebefordra infon om hjälmen till de tre övriga kuskarna också...

Ring och kolla med Ryan vad som gäller, det verkar vara lite olika på olika flygplatser!

Liknande trådar

Äldre Jag ska flyga från Malmö till Stockholm på fredag och är inte en van flygare, så jag har inte riktigt koll på det här med handbagage...
Svar
12
· Visningar
5 449
Senast: Raderad medlem 6459
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023