Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det kan du inte. Bara Gunnar och moderatorn på det Forumet som kan det. Varför vill du ha bort den? När det kommer nya trådar hoppar den ju bakåt, såvida ingen plockar fram den.
En av de stora fördelarna med ett öppet forum är att alla kan ha nytta av andras svar på olika frågor. Bara för att frågeställaren fått sitt svar och känner att tråden känns onödig så finns det säkert många andra som kan ha nytta av den.
Men om jag skapar en tråd som ses olämlpig efter någon dag, och inte kan ta bort den själv tycker jag är helt vansinne
Är väll bättre att man får ta bort dom trådar man inte vill ha kvar.
Bukefalosnyheter
När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Ekonomi & Juridik Jag förstår precis hur du känner! Min häst som jag har haft i 11 år nu gjorde mig oxå illa i början och jag har fortfarande ärr där mina...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.