Sedan www.ridsport.se har fått ny layout så lyckas jag inte hitta information om kommande världscuphoppningar eller andra stora, internationella tävlingar... Förut brukade det vara en länk direkt på förstasidan där man kunde hitta info om den tävling som var aktuell närmast och vilka svenskar som skulle vara med. Men nu hittar jag ingenting sådant...
Är det någon som kan ge mig tips hur jag ska leta?
(I helgen är det ju t ex WC-hoppningar och jag skulle vilja veta vilka svenskar som är med där och hur det går för dem... Dessutom hörde jag på sportradion igår att det är internationella tävlingar i Hannover också, där Malin Baryard blivit tvåa i en stor klass. Vore intressant att veta om fler svenska är med och i så fall hur det går för dem!)
Är det någon som kan ge mig tips hur jag ska leta?
(I helgen är det ju t ex WC-hoppningar och jag skulle vilja veta vilka svenskar som är med där och hur det går för dem... Dessutom hörde jag på sportradion igår att det är internationella tävlingar i Hannover också, där Malin Baryard blivit tvåa i en stor klass. Vore intressant att veta om fler svenska är med och i så fall hur det går för dem!)