Hur hittar man tävlingsresultat på internationella tävlingar???

kopur

Trådstartare
Sedan www.ridsport.se har fått ny layout så lyckas jag inte hitta information om kommande världscuphoppningar eller andra stora, internationella tävlingar... Förut brukade det vara en länk direkt på förstasidan där man kunde hitta info om den tävling som var aktuell närmast och vilka svenskar som skulle vara med. Men nu hittar jag ingenting sådant...

Är det någon som kan ge mig tips hur jag ska leta?

(I helgen är det ju t ex WC-hoppningar och jag skulle vilja veta vilka svenskar som är med där och hur det går för dem... Dessutom hörde jag på sportradion igår att det är internationella tävlingar i Hannover också, där Malin Baryard blivit tvåa i en stor klass. Vore intressant att veta om fler svenska är med och i så fall hur det går för dem!)

Sv: Hur hittar man tävlingsresultat på internationella tävlingar???

Du är inte ensammen om att inte hitta på deras nya hemsida.
Jag hittar inte ens resultat eller liknande för svenska tävlingar längre.
Ska jag vara ärlig så tycker jag inte om den nya hemsidan överhuvudtaget, men man kanske vänjer sig :)

Det står typ " Evenemang på gång" eller nåt på första sidan....till vänster...

JAAA - nu hittade jag! TACK för hjälpen!!!

hejsan du kan gå in på ridsport och söka efter tävlingar på tävlinsterminen sen tar du internationella sen väljer du häst eller ponny så får du fram lite internationella tävlingar för olika år..

Liknande trådar

• Låst
Ridning Jag vill bara börja med att säga att om inlägget ligger fel, får Admin gärna flytta på tråden. Jag hittade inte vart den skulle vara...
Svar
3
· Visningar
973
Senast: IngelaH
·
Hoppning Jag har rätt nyligen köpt ett sto. Tanken är att betäcka henne så fort jag får möjlighet. Jag har ju genom åren sett en del hingstar som...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: kopparberg
·
C
Avel Jag tänkte den här trådenkunde vara lämplig nu när många frågar om hingstval till sina ston. Många av frågorna kring detta som brukar...
Svar
3
· Visningar
1 556
Senast: Guld
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023