Hur hittar man tävlingar.

Inka-90

Trådstartare
Jag har tidigare inte tävlat något pga olika anledningar men känner nu att jag vill ut o tävla lite.
ska göra debut i dressyr till sommaren tänkte jag.

Men, till frågan: hur hittar jag tävlingar?

Sv: Hur hittar man tävlingar.

Påridsportförbundets hemsida ridsport.se
klicka på "tävlingstermin" i vänsterkanten

Jag tror inte de har lagt ut sommarens tävlingar på tdb ännu?

på distriktet.nu så kommer du till örebro läns ridsportförbund och där kan du kolla på tävlingsterminen i länet.

Alla tävlingar brukar hittas i tävlingsterminen, se http://www.ridsport.se/svrf2000/termin/mainf.htm.
Jag förmodar du letar efter lokala tävlingar, och inte så många klubbar har lagt in sina tävlingar än.

De flesta arrangörer använder TDB, tävlingsdatabasen, se https://tdb.ridsport.se/. Där lägger en del klubbar in även klubbtävlingar, clear round och programridningar som man inte hittar i tävlingsterminen.

Om du letar efter programridningar så finns de ofta bara på klubbarnas hemsidor, så dår får man surfa runt med jämna mellanrum på de klubbar som finns inom lagom avstånd.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
502
Senast: MiniLi
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
589
Senast: Mli
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 054
Senast: Bison
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
1 187
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka