Hur hittar man Hästutställningar?

T

Tezzili

(snälla, flytta denna tråd rätt om den inte passar in här)

Hejsan,
jag undrar om det finns eller brukar finnas några uställningar i västerbotten eller i angränsande län?

Jag är en hästintresserad tjej som verkligen skulle vilja fara och titta på lite olika utställningar och liknande men det är omöjligt att hitta själv. Älskar att titta på hästar, i alla raser, och undrar därför hur man gör för att hitta ev. hästutställningar i närheten där man bor. Själv bor jag i umeå och undrar om det finns några uställningar i västerbotten eller i angränsande län. Finns det någon sammordning där man kan se alla rasers utställningstilfällen? !

MvH
Therese :)

Sv: Hur hittar man Hästutställningar?

Vill också veta så jag följer tråden :)
Har en valack av en ras som inte har har något förening i Sverige så jag undrar om jag får ställa ut honom. Antagligen på en inofficiell för alla raser, men det finns inte många sådana. :(

Liknande trådar

B
Avel (snälla, flytta denna tråd rätt om den inte passar in här) Jag älskar att titta på hästar, alla raser, och undrar därför hur man gör...
Svar
4
· Visningar
5 356
Hästmänniskan Alla hästägare, läs nu och tänk efter! Om du hade en medryttare till din häst, som själv kommit till dig och anmält sitt intresse...
2
Svar
36
· Visningar
3 924
Senast: TwiggyM
·
W
Hästvård Igår kväll, hittade jag mitt minishetlandsto död inne i lösdriften. Hon var dräktig, o beräknades föla i mitten av juni. Vi hade varit...
2
Svar
27
· Visningar
4 260
Senast: Mickis2003
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar